rešenja
Soft Code WMS
Povećanje kapaciteta skladišta za
Smanjenje grešaka za
Smanjuje broj operacija za
Program za skladišno poslovanje – Warehouse Management System (WMS) – unapređuje organizaciju vašeg skladišta, čini prijem i otpremu robe bržim i tačnijim. Ovaj program omogućiće vam da sa manjim prostorom i uz manji broj magacionera obavljate isti obim posla bez grešaka.
Soft Code WMS softver predstavlja sveobuhvatno rešenje koje pokriva preko 95% neophodnih funkcionalnosti već u okviru svojih standardnih paketa.
Soft Code WMS je moćan, prilagodljiv i fleksibilan softver koji kontroliše, koordinira i upravlja svim kretanjima, operacijama i procesima koji se odvijaju u skladištu (prijem, uskladištenje, priprema i otprema naloga…) uvećavajući profitabilnost skladišta. Optimizovan je da prati rast i razvoj kompanije, obezbeđujući alate i opcione module pomoću kojih korisnik, uz maksimalnu fleksibilnost i autonomiju, može da konfiguriše softver u skladu sa trenutnim potrebama.
Dvosmerna komunikacija između ERP i WMS sistema omogućava preciznu razmenu podataka koja je do sada uspešno uspostavljena sa mnogim ERP rešenjima. Ovakav vid automatkse komunikacije predstavlja jedan od najefikasnijih načina da se minimizuje dodatan rad.
Kako Soft Code WMS unapređuje Vaše poslovanje?
Fleksibilnost, prilagodljivost, skalabilnost: Kapacitet prilagođavanju novim tehnologijama, promenama potražnje, većoj prodaji…
Potpuna kontrola: U svakom trenutku znate šta imate na zalihama, odakle su došle, gde su pozicionirane i kuda se kreću. Kontrola zaliha u realnom vremenu.
Predstavljate pouzdan servis Vašem kupcu: Visoka tačnost isporuka bez ikakve greške sa mogućnošću preciznog planiranja isporuka Vas pozicionira ispred konkurencije.
Upravljanje radnim procesima: Razvijate tokove radnih procesa i informacija unutar skladišnog poslovanja.
Integracija sa bilo kojim ERP sistemom: Bolja koordinacija procesa od proizvodnje do isporuke robe krajnjem kupcu.
Profitabilnost: Brz povrat investicija, zahvaljujući dobro optimizovanim procesima i brzoj implementaciji.
Niži logistički troškovi: Optimizujte radnu snagu i manipulativne troškove.
Tačno, brzo komisioniranje: Kraće vreme komisioniranja, sa ogromnim smanjenjem grešaka.
Automatizacija tokova informacija i procesa: Ažuriranje i analiziranje podataka u realnom vremenu ubrzava odluke u kritičnim situacijama.
Evolucija: Sistem se prilagođava rastućim potrebama Vašeg poslovanja ili tržišnih trendova, kao što je Omni-channel marketing ili E-komerc.
Kao veoma važna stavka u svakodnevnom poslovanju jeste brza i efikasna podrška pri rešavanju različitih tipova problema.
Identicus tim vam nudi više tipova podrške u zavisnosti od vaših potreba.
Brz i efikasan odziv je ono što nas izdvaja od konkurencije.
Kontaktirajte nas
Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahteve. Zajedno možemo da pronađemo pravo rešenje koje će Vam pomoći da ostvarite ciljeve i to u okviru Vaših finansijskih mogućnosti.