Usluge

Podrška 24/7

IDenticus tim stoji vam na raspolaganju 24/7 u zavisnosti od izabranog paketa pordške. Brz i efikasan odziv je ono što nas izdvaja od konkurencije.

Danas se surećemo sa velikom ponudom softverskih i hardverskih rešenja u svim delatnostima. Jedna od ključnih karakteristika koja izdvaja dobavljača jeste kvalitet podrške koji dolazi nakon implementacije softverskog rešenja ili kupovine opreme.

Kakav je odziv prilikom nastanka problema u radu aplikacije? Kakav je servisni tim i da li postoji opcija zamenskog uređaj ukoliko je kupljeni uređaj na servisu ili popravci samo su neka od pitanja koja su ključna prilikom odabira pravog partnera za vaš biznis.

Sa iskustvom od 20 godina i velikim brojem zadovoljnih klijenata, naš iskusnim tim je spreman za rešavanje svih tipova problema.

Softverska podrška

Servisna podrška

Softverska podrška

Sva softverska rešenja implementirana od strane IDenticus tima podrazumevaju podršku u periodu od godinu dana.

Naša softverska podrška obuhvata:

  • Održavanje vaših servera u obimu potrebnom za rad naših aplikacija
  • Update i Upgrade svih potrebnih servisa i aplikacija
  • Remote obuku, asistenciju i rešavanje svih tipova problema koji nastaju u toku rada implementiranih rešenja
  • Aktivno praćenje tiketing sistema i rešavanje svakog novonastalog problema/zahteva u odzivnom vremenu manjem od 2h
  • Doradu postojećih ili izradu novih rešenja u skladu sa vašim potrebama

Servisna podrška

Brigu o vašim hardverima ostavite nama a vi se fokusirajte na ključne komponente vašeg poslovanja. Uz Ugovor o održavanju preuzimamo redovno servisiranje vaših hardvera, držanje lagera rezervnih delova, zamenski uređaj u slučaju kvara vaše opreme kao i popravku u veoma kratkom roku. Ugovorom o održavanju kompletnu brigu o vašoj opremi ostavljate u sigurnim rukama a rizik zastoja u vašem poslovanju usled kvara opreme svodite na minimum.

Naš servisni tim sastavljen je od licenciranih servisera sa dugogodišnjim iskustvom i vreme rešavanja problema svedeno je na najkraći mogući rok.

Kompletan asortiman opreme koju nudi IDenticus dolazi uz garanciju od 12 ili više meseci u zavisnosti od izabranog proizvođača. Ukoliko se pojavi bilo kakav problem kod uređaja pod garancijom, nudimo vam zamenski uređaj dok se problem na vašem uređaju ne otkloni.

Kontaktirajte nas

Svaka organizacija je jedinstvena i ima različite potrebe i zahteve. Zajedno možemo da pronađemo pravo rešenje koje će Vam pomoći da ostvarite ciljeve i to u okviru Vaših finansijskih mogućnosti.